reklama

Veď snívať som mohla....

Na letnú brigádu v našom meste som išla s konečným cielom, že na konci leta si kúpim nový telefón. Už na začiatku som ale vedela, že nebudem robiť veľa dní, takže som rátala, že na telefón budem môcť dať takých 8 000,-. Mamina sa smiala, ze prvú výplatu chcem minúť na telefón, ale tak ja som si chcela urobiť radosť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Vedela som, aký telefón chcem. Teda, nevedela som konkrétne. IBa čo všetko by mal mať. Tak som začala hladať.... A našla som. Sony ericsson S500i. V zelenej. Samozrejme ani jeden operátor nemal o ňom ani tušenie. Moja vina, na trh prichádzal až 2. augusta. Ale ani potom. Vraj možno bude vo vianočnej ponuke. Keďže som ho nevidela, asi mysleli budúcoročnú... Áno,no veď dal sa kúpit aj na nete, ale pre mňa z nepochopiteľného dôvodu, telefón v zelenej farbe bol o dosť drahší ako v zlatej a cena sa stále zvyšovala. Radšej som to nechala tak. Môj ďalší cieľ tedea bola 6280. Ale ani ta cena... Radšej som si počkala...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ale leto bolo už za mnou, peniažky sa začali mínať. Bola som zmierená s tým, že žiadny telefón nebude. Ostanem pri svojom....veď nemá ani rok. Ale pred mesiacom sa mi to konečne podarilo. 6280 za dobrú cenu...od známeho. Ročný, so všetkým. Ešte mi dal aj 1 GB kartu zadarmo. No nezober to. Blokovaný, ale moc mi to nevadilo. Odblokovanie problém robiť nebude. A ešte keď bude môj. Dve noci som nespala a spoznávala ho :).. no mala som proste svoje Vianoce o trošku skôr. Len stále tu bol ten maličký problém. Mobil nechcel moju druhu SIM kartu. Keď sa už naň skúšali všetky (obyčajným ľuďom) dostupné programy na odblokovanie a zistila som, že je chranený nejakým BB5. Hm...tak nič. Buď servis alebo legalne v T-mobile. Sa mi to moc nepácilo, veď prečo by som mala dať za odblokovanie toľko, ako za telefón?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Zajtra idem do bazára. Netreba mi telefón, ktorý mi zobere iba simku, ktorú používam 2 x za mesiac. Mesiac som sa s nim pohrala, vyskúšala. Ale ja si radšej počkám na odblokovaný S500i :) Telefon nechceli.....ostal mi... Nechcete? :)

Katarína Lešková

Katarína Lešková

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som Človek. Tak ako aj Ty. Teší ma. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu