reklama

Nemôže za to...

Hodili ma do sveta dospelých a ja sa pomaličky topím. Už to nikdy nebude tak ako vtedy...už sa nebudem smiať..už mi svet nebude pripadať taký bezchybný... už nemám dôvod dôverovať...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (26)

Je to vždy také ťažké? Nie, zatiaľ ma netrápia vojny...nech ma odcudzuje kto chce, ale netrápia. Nedotýkajú sa ma. Sú až príliž vzdialené. Mám iné problémy.. tak ako milión iných ľudí. Niekto z nich má menšie, niekto väčšie. Ale mne sa nie moje zdajú také obrovské...

Chcem aby to bolo ako vtedy...smiať sa.. Asi mam okolo seba zlých ľudí. Súhlasil. To ale nevedel, že včera som prišla na to, ze on je na tom zozname úplne prvý. Odstránim zo svojho života tých, pre ktorých sa trápim. Pri ktorých myslím na to, že prečo práve ja... Viem, chcel mi pomôcť. Chcel aby som sa zase smiala. Nevedel že tým mi ešte viac ubližuje. Keď sa o mňa stará, keď sa na mňa usmieva... Keď mi nedokáže povedať pravdu...o nej...že ho stále chce... veď do tretice všetko dobré...tak nech su spolu šťastní.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Aj ja budem. Začnem sa usmievať bezdôvodne. Budem si užívať život. Nebudem čakať na lásku, veď ona príde keď bude na to čas. Teraz mám asi robiť iné veci. Užívať si život, zabávať sa, študovať. Veď on nemôže za to že ho ľúbim...

Katarína Lešková

Katarína Lešková

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som Človek. Tak ako aj Ty. Teší ma. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu