reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Katarína Lešková

Katarína Lešková

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som Človek. Tak ako aj Ty. Teší ma. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Nemôže za to...

Katarína Lešková

Nemôže za to...

Hodili ma do sveta dospelých a ja sa pomaličky topím. Už to nikdy nebude tak ako vtedy...už sa nebudem smiať..už mi svet nebude pripadať taký bezchybný... už nemám dôvod dôverovať...

  • 23. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 684x
  • 26
Je niečo prednejšie?

Katarína Lešková

Je niečo prednejšie?

Koniec druhého mesiaca v roku. Pre niekoho obyčajný mesiac, no pre niektoré ročníky čosi viac. Vysoká škola? Budúcnosť?

  • 27. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 779x
  • 7
Veď snívať som mohla....

Katarína Lešková

Veď snívať som mohla....

Na letnú brigádu v našom meste som išla s konečným cielom, že na konci leta si kúpim nový telefón. Už na začiatku som ale vedela, že nebudem robiť veľa dní, takže som rátala, že na telefón budem môcť dať takých 8 000,-. Mamina sa smiala, ze prvú výplatu chcem minúť na telefón, ale tak ja som si chcela urobiť radosť.

  • 1. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 438x
  • 0
Nový primátor - Nové mesto???

Katarína Lešková

Nový primátor - Nové mesto???

Možno áno... Po veľkých obavách sme, uz minulý rok, zvolili nového primátora. Prečo obavách? Už raz bol a niektorí ľudia nemali dobré spomienky.... Ale ako sa zdá, všetko sa zmenilo...

  • 31. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 477x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu